treninkdoma.cz

Denní (s)tisk

Kdo jsem & Kontakt

Kruhy proklatě nízko

Trpasličí trénink pro středně pokročilé

Gymnastické kruhy

Čirá improvizace bez elánu a chuti cvičit. Byl jsem krátce po zranění nohy a nemohl na pravou ani došlápnout. Přičteno dlouhé nicnedělání a strachy ze ztrát kvůli karanténě, výsledkem byl poměrně nezáživný, leč dostatečný trénink. Budiž ti inspirací, že jsem šel cvičit, i když se mi fakt něchtělo.

 

Jak na to

Až na pár temných zákoutí se jedná o prostý trénink bez ladu a skladu. Dělal jsem co mě napadlo a na co jsem měl zrovna chuť.

Je několik možností, jak se k tomu postavit:

Začátečník
Každý cvik jednotlivě, tři série po pěti opakováních. Dokončíš tři kola prvního cviku a jdeš na další. Takhle až do konce.
A1 3 x 5
B1 3 x 5
C1 3 x 5 atd.

Mírně pokročilý
Tři cviky v kuse jako super-sérii a na každý z nich pět opakování. To celé třikrát dokola. Poté další tři cviky.
A1 3 x 5
A2 3 x 5
A3 3 x 5
B1 3 x 5
B2 3 x 5
B3 3 x 5 atd.

Středně pokročilý
Celá sestava v kuse, pětkrát dokola, po deseti až patnácti opakováních.
A1-A10 5 x 10-15

(Výdrž ve visu 5-40 sekund u všech obtížností. Zkrátka podle tvých sil. Jednoduší varianta – pokrčené nohy.)

Stovka na pár kliků

Vyfoť v bankovní aplikaci tenhle QR kód, který ti předvyplní platbu na 100 Kč a udělej mi radost. Podpoříš mou práci na tomhle webu.

platba cvičení

Share This

Počkej chvilku

Je někdo, komu by článek pomohl? Sdílej ho, prosím.